نرم افزارحسابداری صدگان

کارتی برای اتصال به شبکه‌های مختلف مجازی از جمله شبکه ‌بانکی

0 586

حسابداراپ

مدیر نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت:کارت‌های هوشمند ملی قابلیت اتصال به شبکه‌های مختلف مجازی از جمله شبکه ‌بانکی را داشته که مشکل احراز هویت و نیز سوء‌استفاده از کارت‌های بانکی حل خواهد شد.


حمیدرضا یغمایی نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت‌احوال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اطلاعات هویتی هر شخص بر روی کارت هوشمند ملی توسط پین کدها در حافظه آن تعبیه می‌شود همچنین به دلیل دارا بودن اثر انگشت فرد مالک بر آن برخلاف شناسنامه و کارت‌های ملی که گاهی مورد جعل قرار می‌گرفت، غیر قابل سوء‌استفاده است.
وی تصریح کرد: این کارت‌ها قابلیت اتصال به شبکه‌های مختلف مجازی از جمله شبکه ‌بانکی را داشته که مشکل احراز هویت و نیز سوء‌استفاده از کارت‌های بانکی حل خواهد شد.

پندار سیستم

یغمایی در خصوص مفقودشدن کارت هوشمند ملی گفت: در صورت مفقودشدن کارت هوشمند ملی برای شخص متقاضی، درخواست المثنی همانند مراحل دریافت کارت شناسایی ملی فعلی بوده که هزینه صدور اولیه این کارت‌های هوشمند در سال جاری ۱۷۲۰۰۰ ریال به حساب دولت بابت هزینه کارت است که این رقم برای صدور دفعات دوم به بعد افزایش می‌یابد.
مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت‌احوال کشور تاکید کرد: علاوه بر این هزینه، تعرفه‌های دفاتر پستی یا پیشخوان دولت نیز دریافت می شود و در شهرستان‌ها متفاوت بوده که در تهران این مبلغ بین ۹۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ ریال متغیر است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.