نرم افزارحسابداری صدگان

تعیین حقوق كارگران باید به صورت علی الحساب محاسبه شود

0 742

حسابداراپ

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: میزان حقوق تعیین شده كارگران باید به صورت علی الحساب محاسبه شود و میزان دقیق آن بر اساس تورم شش ماهه نخست سال بعد اعلام شود.


 هادی ابوی دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این كه تعدد مشكلات كارگران بسیار زیاد است، إظهار داشت: از همین رو در تلاش هستیم تا با رایزنی حقوق مكفی برای سال۹۵ این افراد در كمیته تعیین شود.

وی گفت:بر همین اساس از کارفرمایان انتظار داریم واقعیت‌های زندگی کارگران را پذیرفته و به تعهدات خود در راستای پرداخت دستمزد عمل کنند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور بیان كرد: تعیین میزان دستمزد كارگران براساس میزان تورم شش ماهه دوم سال محاسبه می شود و از آنجا كه تورم سال بعدی مشخص نیست این روش ،عملكردی اشتباه است.

پندار سیستم

ابوی افزود: بر همین اساس میزان حقوق تعیین شده باید به صورت علی الحساب محاسبه شود و میزان دقیق آن براساس تورم شش ماهه نخست سال بعد اعلام شود.

وی با اشاره به اینكه در تعیین دستمزد كارگران سازمان یا متولی خاصی وجود ندارد، بیان كرد: به همین جهت در تعیین حقوق آن‌ها در بیشتر اوقات با عقب ماندگی هایی مواجه هستیم.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور ادامه داد: متاسفانه یكی از عقب ماندگی ها در خصوص فاصله ی بین  نرخ تورم سالانه از رقم دستمزدی بوده که در شورای عالی کار مصوب شده است.

ابوی گفت: چانه زنی در راستای افزایش حقوق كارگران در كمیته مزد همچنان ادامه دارد كه بر این اساس امیدواریم ،حقوق توافقی در اسفند ماه اعلام شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.