نرم افزارحسابداری صدگان

بازگشت بورس به مدار ۷۷ هزار واحدی

0 509

حسابداراپ

پس از صعود سه کانالی شاخص بورس در روز گذشته، امروز و در آستانه تعطیلات دهه مبارک فجر تالار بورس تهران روز آرامی را تجربه کرد و شاخص کل با سقوط ۷۰۰ واحدی به مدار ۷۷ هزار واحد بازگشت.



به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از صعود سه کانالی شاخص بورس در روز گذشته، امروز و در آستانه تعطیلات دهه فجر تالار بورس تهران روز آرامی را تجربه کرد و شاخص کل با سقوط ۷۰۰ واحدی به مدار ۷۷ هزار واحد بازگشت.

در پایان وقت امروز در مجموع ۱۷۰۴۵۴ معامله در بورس تهران به ثبت رسید که طی این معاملات ۳۴۳۲ میلیون سهم به ارزش ۶۷۴۷ میلیون ریال داد و ستد گردید.

پندار سیستم

همچنین شاخص کل با کاهش ۷۰۱ واحدی به مدار ۷۷ هزار واحد بازگشت و در پایان ۷۷۴۹۷ واحد را به ثبت رساند. سایر شاخص ها اصلی نیز همگی با کاهش مواجه شدند به طوری که شاخص قیمت وزنی ارزشی ۲۶۹ واحد، شاخص کل هم وزن ۳۶ واحد، شاخص قیمت هم وزن ۳۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۸۲ واحد، شاخص بازار اول ۵۲۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۳۱۳ واحد کاهش یافتند.

بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص امروز نمادهایی نظیر وبملت، فارس، تاپیکو، رمپنا، فولاد و وتجارت داشتند که اغلب آنها دیروز رشد قابل توجهی را تجربه کرده بودند.

تنها نماد تأثیرگذاری که امروز نیز به رشد خود ادامه داد همراه بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.