نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش درآمد مالیاتی در سال ۹۵ ممکن نیست/دولت در بودجه ۹۵ کوچک نشده است

0 492

حسابداراپ

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: همانطور که نظر رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری است، دولت در عمل باید کوچک شود اما در بودجه سال ۹۵ کوچک سازی مشاهده نمی‌شود.


علاء میرمحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: لایحه بودجه‌ای که دولت برای سال آینده تنظیم کرده بسیار خوش بینانه است اما هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در این ارتباط  با احتیاط برخورد می‌کند.

وی افزود: در بودجه سال آینده، قیمت هر بشکه نفت در حالی ۴۰ دلار پیش بینی شده است که اکنون حدود ۲۰ تا ۳۰ دلار است و کارشناسان نفتی نیز برای یک سال آینده پیش بینی افزایش قیمت ندارند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: افزایش درآمد مالیاتی دولت نیز برای سال آینده باتوجه به رکودی که در سال جاری بر فعالین اقتصادی حاکم است، امکان پذیر نیست.

پندار سیستم

وی خاطر نشان کرد: فعالین اقتصادی و تجار اغلب در سال ۹۴ زیان دیدند یا سود نبردند بنابراین پیش بینی چنین درآمدی ممکن است جامعه عمل نپوشد.

میرمحمد صادقی تصریح کرد: هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی نگران است، بودجه ای که دولت برنامه ریزی کرده است عملیاتی نشود و از عمل دور باشد.

وی افزود: البته ما امیدواریم که در سال ۹۵ دولت مشکلی نداشته باشد و خداوند از راه بی‌گمان برساند، تا وی بتواند مملکت را اداره کند.

میرمحمد صادقی با اشاره به اینکه باید اقداماتی انجام داد تا دولت کوچک شود اظهار کرد:  همانطور که نظر رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری است، دولت در عمل باید کوچک شود اما در بودجه سال ۹۵ کوچک سازی دولت مشاهده نمی‌شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.