نرم افزارحسابداری صدگان

مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی، میانگین پرداخت حق بیمه در ۲سال آخر خدمت است

1 1,301

حسابداراپ

در پی طرح موضوع محاسبه مستمری بازنشستگی بر اساس ۵ سال آخر خدمت در برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:


پندار سیستم

چنین موضوعی دراحکام برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور مطرح نیست و اساساً چنین موضوعی صحت ندارد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین افزود: احکامی مانند تغییر در سن و سابقه برای بازنشستگی صرفاً پیش بینی های برخی رسانه ها بوده است  و در دستور کار دولت نیست.
وی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور که توسط دولت محترم به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است و در حال بررسی توسط کمیسیون های تخصصی مجلس است، مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی میانگین پرداخت حق بیمه در ۲ سال آخر خدمت است.
تاج الدین افزود: همواره برای محاسبه مستمری بازنشستگی، ۲ سال آخر خدمت کارکنان لحاظ می شود مگر اینکه به صورت غیرمتعارفی حقوق فرد افزایش پیدا کند که در آن صورت میزان پرداخت حق بیمه در طول ۵ سال ملاک  محاسبه بازنشستگی قرار می گیرد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. دبیر سی و سه سال خدمت در شهر کرج می گوید

    ما فرهنگیان در این باره که دولت روحانی در بودجه پیشنهاد ی اش میانگین دو سال پایانی خدمت کارکنان دولت را به پنج سال تبدیل کرده بسیار نگرانیم همچنین گفته هایی پیرامون پاداش پایان خدمت فرهنگیان و تبدیل آن از سی روز حقوق به ده روز منتشر شده که بر این نگرانی ها افزوده است خواهش مندیم در این باره شفاف سازی شود تا ما نیز تکلیف خود را برای مقابله و واکنش مناسب با آن بدانیم….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.