نرم افزارحسابداری صدگان

مشوق‌های مالیاتی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

0 896

حسابداراپ

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، بهینه‌سازی نرخ مالیات و ارائه مشوق‌های مالیاتی را از عوامل موثر بر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.


پندار سیستم

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از رسانه مالیاتی، امرالله عابدی، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان در نشست اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اقتصادی این استان، پیشنهادهایی در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.
عابدی اصلاح ساختار بودجه کشور را امری ضروری دانست و اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده هم‌اکنون در کمیسیون اقتصادی دولت و نیز کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و اصلاح آن می‌بایست هر چه سریع‌تر انجام شود.
وی در ادامه با تشریح فرآیند اجرای طرح جامع مالیاتی در استان کرمان تصریح کرد: بر اساس این طرح در شیوه‌های تشخیص و وصول مالیات تغییرات اساسی خواهیم داشت و مالیات بر اساس اطلاعات صحیح از درآمدها و هزینه‌های مودیان وصول می‌شود. وی اطلاع‌رسانی دقیق قوانین و مقررات را یکی دیگر از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اظهار داشت: لازمه اجرای صحیح قانون، همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و ارائه اطلاعات اقتصادی به نظام مالیاتی است.
عابدی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه بودن مالیات گفت: فرار مالیاتی جرم است و در صورت عدم پرداخت مالیات توسط مودیان، قانون با آن‌ها برخورد جدی خواهد کرد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.