نرم افزارحسابداری صدگان

مخالفت حداکثری با توافقنامه حسابرسی مشترک شورا و شهرداری تهران

0 582

حسابداراپ

رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: اکثر کمیسیون های شورای شهر تهران با توافقنامه حسابرسی مشترک شورا و شهرداری تهران مخالفت کرده اند.


اقبال شاکری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره نتیجه بررسی موضوع توافقنامه حسابرسی مشترک شورا و شهرداری‌ تهران، اظهار داشت: در حین بررسی گزارشات حسابرسی سازمان ها و شرکت های شهرداری، تفاوت در نتیجه گیری برخی از گزارش های مجمع شرکت ها و حسابرسان شورای شهر مشاهده و این موضوع طرح شد که چرا یک گزارش از سوی حسابرس شورای شهر مشروط و از سوی حسابرس یک شرکت مقبول اعلام شده است.

پندار سیستم

وی ادامه داد: در حالی که پیش آمدن مسائل مذکور دلایل تخصصی و خاص خود را دارد پیشنهادی مبنی بر انجام حسابرسی مشترک شورای شهر و شهرداری مطرح شد اما در نهایت اعضای و ریاست شورا تصمیم گرفتند این پیشنهاد را در کمیسیون های شش گانه شورا مورد بررسی قرار دهند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: به نظر می رسد اکثریت اعضای شورای شهر به انجام حسابرسی مشترک راضی نیستند چراکه معتقد هستند نباید این وظایف با یکدیگر تداخل داشته باشد. بر این اساس علاوه بر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، کمیسیون های سلامت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و همچنین برنامه و بودجه با پیشنهاد مذکوز مخالفت کرده اند

وی گفت: البته در کمیسیون عمران شورا پیشنهاد شده تا کمیته حسابرسی شهرداری با کمیسیون برنامه و بودجه جلسات مشترک داشته باشند تا از تداخل و نا هماهنگی ها جلوگیری شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.