نرم افزارحسابداری صدگان

مالیات ۹۴ اصناف به خاطر رکود نباید افزایش یابد

0 756

حسابداراپ

 نائب رئیس اتاق اصناف کشور گفت: همه اصناف متعهد به پرداخت مالیات هستند اما با توجه به وضعیت رکود ادامه دار سال جاری، روند افزایش دریافت مالیات در سال آینده ( مالیات ۹۴ اصناف) نباید افزایشی باشد.


محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در شرایطی که اصناف در رکود به سر می برند مالیات های دریافتی آنها افزایش یافته و نارضایتی‌هایی را میان کسبه داشته است اما این نارضایتی به صورت مدنی مطرح شد.

پندار سیستم

وی افزود: همه اصناف معتقدند که باید مالیات را پرداخت کنند اما با توجه به وضعیت “رکود ادامه‌دار” سال جاری، روند افزایش دریافت مالیات در سال آینده ( مالیات ۹۴ اصناف)  نباید افزایشی باشد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف کشوربا بیان اینکه ظرفیت های فراوانی برای دریافت مالیات در کشور وجود دارد که شناسایی نشده اند ادامه داد: فرار مالیاتی در کشور ما زیاد است به طوری که بخشی ازبازراچه های مرزی، معاملات زیر زمینی و تلفنی و …  در حالی که ارقام زیادی را رد و بدل می‌کنند مالیات نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی در یافت مالیات از اصناف لازم است که تمام خرید و فروش‌ها از طریق کارت اعتباری انجام شود تا از این طریق به صورت آنلاین مالیات بر درآمد کسر شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.