نرم افزارحسابداری صدگان

شرکت‌های فعال شتاب‌ دهندگی از مالیات معاف هستند.

0 706

حسابداراپ

۱۱ هزار شرکت تمایل اولیه خود را برای استفاده از قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، صاحب‌کار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و حمایت از مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین نشست وزارت ارتباطات با فعالان خصوصی حوزه ICT با اشاره به حمایت‌های دولتی از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهارداشت:  ۴ هزار شرکت ارزیابی شدند که ۲ هزار شرکت به عنوان مشمول استفاده از قانون شناخته شده‌اند.

صاحب‌کار خراسانی با اشاره به اینکه برای ۱۳۰۰ شرکت معافیت مالیاتی در نظر گرفته‌ایم، گفت: رقم این معافیت ۶۰ میلیارد تومان است که انتظار می‌رود شرکت‌ها این مبلغ را صرف تحقیق و توسعه کنند.

پندار سیستم

سرپرست امور شرکت‌ها و حمایت از مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به بخش دیگری از اقدامات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در برنامه توسعه صادرات ۱۲ مشکل را شناسایی کرده‌ایم و تاکنون ۴۰ شرکت از خدمات کریدور خدمات تجاری سازی استفاده کردند.

وی با اشاره به بخش دیگری از اقدامات این معاونت اظهارداشت: تاکنون ۴۰ شرکت از امتیاز سربازی افراد کلیدی فعال در شرکت های دانش‌بنیان بهره‌مند شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درباره شرکت‌هایی که فعل شتاب‌دهندگی را در نام خود دارند و عملیات شتاب‌دهندگی را برای شرکت‌های دیگر انجام می‌دهند معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.