نرم افزارحسابداری صدگان

تامین اجتماعی حساب یک شهرداری را مسدود کرد

1 589

حسابداراپ

سازمان تامین اجتماعی در اقدامی کم سابقه حساب بانکی شهرداری نهاوند را مسدود کرد تا کارکنان و کارگران آن در آستانه سرمای سخت زمستان آن منطقه بدون حقوق و مزایا دیماه را شروع کنند.


سازمان تامین اجتماعی به‌دلیل بدهکاری شهرداری نهاوند اقدام به مسدود کردن حساب این نهاد شهری کرده که به اعتقاد برخی کارشناسان تسویه حساب سازمانی که باید رفاه اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان آورد و مدافع حقوق کارگران باشد، خود مخل معیشت آنان شده است.

پندار سیستم

آنگونه که اقتصادنیوز کسب اطلاع کرده هم اکنون کارگران شهرداری نهاوند با ابراز نگرانی از این وضعیت علاوه بر اینکه در وظایف خود کوتاهی نکرده‌اند و با توجه به بارش‌ سنگین برف طی روزهای گذشته اقدام به بازگشایی معابر کرده‌اند خواستار رفع این مشکل شده اند.

شهرداری نهاوند به سبب کاهش درآمد مردم آن شهر و توقف ساخت و سازها دارای بودجه محدودی است که با توجه به قرار گرفتن این شهر بر سر شاهراه عتبات عالیت با استان های مرکزی کشور، مجبور است خدمات زیربنایی زیادی انجام دهد و بودجه خود را صرف ایجاد اینگونه زیرساخت ها کند.

به نظر می‌رسد این اقدام دولت در آستانه انتخابات آن هم در شهری که به حیات خلوت اصلاح طلبان و اعتدال خواهان در استان همدان معروف است، نوعی بی مهری به مردم نهاوند قلمداد شود.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. البرز می گوید

    با سلام جالب است اگر تامین اجتماعی حساب دیگر شرکت ها مسدود می کرد آیا همین مقدار تبلیغ می شد . چرا وقتی که حساب یک مدرسه را مسدود می کند یا از حساب آموزش و پرورش برداشت می کن چنین قیل وقالی به را نمی افتد و تاخیر در پرداخت حقوق حقه معلمین را به جای نمی رسانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.