نرم افزارحسابداری صدگان

امکان بازگشت معلم بازنشسته به کار وجود ندارد

1 888

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تغییر حکم های معلمان تا پایان امسال انجام می شود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران فرهنگی سوالاتی در زمینه پرداخت معوقات بازنشستگی و پاداشها سوالاتی داشتند. در جدول زیر پاسخ های سید محمد ابطحی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آورده شده است:

پندار سیستم

 

سوال

پاسخ

  سلام بنده فرهنگی بازنشسته هستم با۲۳سال دراسفند ۹۳به علت بیماریم بازنشسته شدم حال از بازنشستگی خود پشیمانم آیا می توانم به سر کارم برگردم؟


متاسفانه امکان ندارد و فقط کسانی که طبق قانون مشمول ماده ۴۱ هستتد می توانند به کار بازگردند یا طبق ماده ۹۱ یک سوم ساعت موظف یعنی هفته ای دو روز حداکثر می توانند کار کنند در غیر اینصورت پیش بینی بازگشت نداریم.


باسلام خدمت اقای بطحایی لطفا از ایشان ببرسید چرا در هفته معلم وعده برداخت باداش بایان خدمت بازنشستکان ۹۳رادادند ولی عمل نکردند ایاافزایش حقوق شاغلین تا۵۰۰هزارتومان اسان است اما بردخت طلب بازنشستکان سخت است


کسانی که در ۶ ماهه اول سال ۹۳ بازنشسته شدند  پاداش پرداخت شد. اما برای نیمه دوم چون رقم اعتبار بالا بود  هنوز اعتبار نگرفتیم.


با سلام. همکارانی هستند که بعد از مهر ماه سنوات خدمتی انها ۱۸ سال را تمام می کندباید طبق قانون ازارشد به خبره ارتقاع یابند اما با مراجعه به کار گزینی این کار انجام نمی شود لطفا علت انجام نشدن این کار را بگوید تا در حق این افراد ظلمی نشودیا کی حکم این افراد زده می شود با تشکر


تا اخر امسال ابلاغ می شود

 


 

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مداح می گوید

    سلام بنده بازنشسته مهر۴۰۱ فرهنگی هستم می توانم برگردم سر کلاس ؟ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.