نرم افزارحسابداری صدگان

استخدام یک نفر به ازای بازنشستگی ۵ نفر

0 763

حسابداراپ

استخدام یک نفر به ازای بازنشسته شدن ۵کارمند، هدف گذاری مالیاتی ۸۵ هزارمیلیارد تومانی و نرخ نفت بین ۳۵ تا ۴۰ دلار مهم ترین اخبار بودجه ای بود که سخنگوی دولت در نشست روز گذشته خود به آن اشاره کرد.

پندار سیستم



بودجه ۲۶۷هزار میلیارد تومانی
نشست خبری روز گذشته نوبخت تحت تاثیر لایحه بودجه بود. سخنگوی دولت در همان ابتدای نشست اعلام کرد که رقم بودجه در سال آینده ۲۶۷ هزار میلیارد تومان است که از این میزان، رقم بودجه ۶۶ هزار میلیارد تومان از محل فروش نفت و ۲۰۱ هزار میلیارد تومان از دیگر منابع مشخص شده در قانون بودجه تامین می شود. بنابراین رقم کلی بودجه عمومی درلایحه  سال ۹۵ نسبت به سال قبل، تغییری نکرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت نرخ ارز دومین موضوعی بود که نوبخت به آن پرداخت و گفت: نرخ تسعیر بین دلار و ریال در بودجه سال آینده ۲۹۹۷تومان تعیین شد و بار دیگر دولت با این نرخ نشان داد به دنبال افزایش قیمت ارز نیست و اساسا دولت از افزایش قیمت ارز در بازار آزاد هم ضرر خواهد کرد.
به ازای هر پنج نفر بازنشسته یک نفر استخدام می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت استخدام در برنامه ششم توسعه گفت: در سال آینده ۱۴هزار استخدام در آموزش و پرورش و ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در وزارت بهداشت و درمان با توجه به بیمارستان های ساخته شده و نیاز موجود انجام خواهد شد.
نوبخت با اشاره به استخدام ۷هزار نفر درسال گذشته افزود: در برنامه ششم توسعه مقرر شده تا از این پس در ازای هر پنج نفر بازنشسته یک نفر استخدام شود که این موضوع در برنامه پنجم بر اساس هر سه نفر بازنشسته یک نفر استخدام بود.
نرخ نفت در بودجه، بین ۳۵ تا ۴۰ دلار
سخنگوی دولت در مورد نرخ نفت در بودجه ۹۵ نیز اظهار داشت: قیمت نفت در بودجه ۹۵ بین ۳۵ تا ۴۰ دلار پیش بینی شده است و با وزارت نفت روی رقمی حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان توافق کرده ایم.
سخنگوی دولت میزان دریافتی دولت از مالیات ها در بودجه سال آینده را ۸۵ هزار میلیارد تومان بیان کرد و در مورد وضعیت هدفمندی در برنامه ششم گفت: این سیاست ها پس از تصویب لایحه برنامه ششم توسط مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.