نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت احکام مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از طریق سایت

0 3,315

حسابداراپ

امکان دریافت احکام مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از طریق سایت این سازمان، یکی دیگر از انواع روش های آسان و غیر حضوری است که به مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه می شود.

 

پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی، زمینه‌ساز آسایش و راحتی بیشتر برای آنان است و در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) که در حال برگزاری است، به معرفی آنها می پردازد.
با گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، دیگر نیازی به تردد و حضور در واحدهای اجرایی سازمان نخواهد بود و بازنشستگان عزیز می‌توانند فیش حقوقی و احکام بازنشستگی خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir در قسمت فیش حقوقی دریافت و چاپ کنند.
گفتنی است مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان و انتخاب سامانه فیش حقوقی و احکام مستمری با وارد کردن شماره ملی، شماره مستمری و رمز عبور که شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه است، وارد سامانه دریافت احکام و فیش حقوقی شوند.
توصیه می شود مستمری‌بگیران عزیز به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، پس از اولین ورود، نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام کنند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.