نرم افزارحسابداری صدگان

حسابرسی شرکتهای تامین اجتماعی تا پایان سال به اتمام می‌رسد

0 616

حسابداراپ

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی رئیس سازمان تامین اجتماعی قول داد که تا پایا ن سال آنچه که از حسابرسی شرکتهای این سازمان مانده است انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن جلال‌پور بعد از نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز درباره تامین اجتماعی و مشکلاتی که بخش خصوصی در این خصوص دارد صحبت شد.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود بازنشستگی برای کارهای سخت و زیان‌آور است که در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد و قرار بر ارائه پاسخ دولت در جلسه آینده شد.

پندار سیستم

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تامین اجتماعی درحال حاضر به گونه‌ای عمل می‌کند که نظرات بخش خصوصی تامین نشده است گفت: در این نشست درباره حسابرسی شرکت‌های تامین اجتماعی صحبت شد که در این باره ریاست سازمان قول داد تا پایان سال آنچه که از این حسابرسی‌ها مانده است انجام شود.

جلال‌پور تصریح  کرد: از ابتدای سال ۹۵ نیز این شرکتها یک سال بعد از سال مالی خود امکان حسابرسی دفترهای آنان وجود خواهد داشت و دیگر به قبل از آن برنمی‌گردد.

وی گفت: مقرر شد، مواردی که در خصوص سختی کار و بازنشستگی قبل از موعد وجود دارد به جمع‌بندی لازم برسد و به شورای گفت‌وگو و دولت ارجاع شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ما به عنوان بخش خصوصی ا عتقاد داریم که صندوق تامین اجتماعی متعلق به کارگران و کارفرمایانی است که منابع زیادی به آن ریخته‌اند گفت: این صندوق در نهایت باید صاحبان آن را پوشش دهند و اگر کارمندان دولت بدون در نظر گرفتن شرایط لازم و یکنواختی پرداخت کارکنان دولت و بخش خصوصی (افراد تحت پوشش تامین اجتماعی) به صندوق بیایند مورد تایید ما نیست و اعتقاد داریم که درمان کارکنان تامین اجتماعی و دولت باید طبق روال گذشته انجام شود.

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.