نرم افزارحسابداری صدگان

تشکل‌های کارگری مانع اصلاح قانون کار هستند

0 525

حسابداراپ

رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ مجلس شوای اسلامی گفت: تشکل‌های کارگری با اعتقاد به اینکه اصلاح قانون کار به ضرر کارگران است مانع اصلاح قانون کار می‌شوند.


به گزارش خبرنگار مهر‌، حمیدرضا فولادگر شامگاه دوشنبه در آئین راه‌اندازی مرکز آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار؛ «حمایت شماره یک اصفهان» با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طی سه دوره گذشته مجلس بررسی‌ها و اقدامات زیادی در راستای اصلاح قانون کار انجام داده‌اند، اظهار داشت: این در حالی است که تشکل‌های کارگری با اعتقاد به اینکه اصلاح قانون کار به ضرر کارگران است مانع اصلاح این قانون می‌شوند.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه سه جانبه‌گرایی کارگر، کارفرما و دولت اصلاح قانون کار را تحت شعاع قرار داده است،‌ ابراز داشت: هر یک از این گروه‌ها برای خود تعریفی را در خصوص اصلاح قانون تعریف می‌کنند که مشکل ساز است و از این رو ما با محور قرار دادن آموزه‌های دینی قصد اجرای این طرح را داشته‌ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید باور داشته باشیم که قانون کار سال ۶۶ و ۶۷ برای زمان کنونی مصلحت نیست و نیاز به اصلاح دارد،‌ اظهار داشت: در بسیاری از موارد تشکل‌های کارگری موافق این موضوع نیستند و می‌خواهند باز هم از قانون اداره کار مبنی بر دریافت حقوق حداقلی پیروی کنند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.