نرم افزارحسابداری صدگان

تجمیع بیمه ها، اجحاف به بیمه شدگان تامین اجتماعی است

0 595

حسابداراپ

ادغام صندوق بیمه تامین اجتماعی در صندوقهای بیمه دولتی که عموما خالی و فاقد موجودی است اجحاف به کسانی است که سالهای سال حق بیمه پرداخت کرده اند.


سید مجید نیک نژاد رئیس کمیسیون حقوقی کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که خود وی حدود ۲۷ سال است که به صندوق تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کند و حق بیمه پرداختی فعلی وی حدود یک میلیون تومان در ماه است گفت: چطور کسانی به خود اجازه می دهند این پولها را که حق مردم است ببرند صرف درمان دیگران و یا در جاهای دیگر خرج کنند؟
وی در گفتگو با تامین ۲۴  افزود: ما این حق بیمه را طی این سالها پرداخت کرده ایم تا در دوران بازنشستگی بتوانیم از منابع آن استفاده کنیم، نه این که صرف طرح تحول سلامت و طرح های دیگر شود.

پندار سیستم

مهندس نیک نژاد با تمجید از فعالیتها و اعتراضات اخیر تشکلهای کارگری در جهت صیانت از صندوق بیمه تامین اجتماعی گفت: این حق کارگران است که با استفاده از همه ابزارهای قانونی، از منافع خود دفاع کنند.
وی تاکید کرد: به علت مضایق مالی دولت، صندوقهای بیمه ای که از منابع دولتی تامین می شوند عموما خالی و بعضا بدهکار هستند، در این حالت تجمیع صندوق بیمه تامین اجتماعی با چند صندوق خالی و بدهکار، غیرعقلانی و غیرشرعی و احجاف در حق کسانی است که سالها حق بیمه پرداخت کرده اند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.