نرم افزارحسابداری صدگان

آخرین خبرها از افزایش مرخصی زایمان

0 979

حسابداراپ

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای اجرای افزایش مرخصی زایمان بالغ بر ۳۰۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است که با توجه به درخواست ارائه شده، تاکنون اقدامی از سوی دولت صورت نگرفته است.

پندار سیستم

 
سیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در بحث افزایش مرخصی زایمان، قانون، دولت را مخبر به انجام آن کرده است که در حال حاضر  در بخش دولتی این طرح در حال اجرا است اما در بخش نیمه خصوصی سازمان تامین اجتماعی هنوز اقدامی را انجام نداده است.
وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: برای اجرای افزایش مرخصی زایمان ۳۰۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است که سازمان تامین اجتماعی هزینه برآورد شده را به دولت اعلام کرده اما کماکان در انتظار تامین اعتبار از سوی دولت هستیم.
نصیری با اشاره به دستگاه‌های در حال اجرای این طرح افزود: آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌های دولتی که بودجه خود را از دولت دریافت می‌کنند در حال اجرای این طرح هستند.
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: پروسه ۲ساله افزایش مرخصی زایمان، با توجه به اعلام اعتبار درخواستی به دولت و نیز تمایل دولت به تامین اعتبار و اجرای آن، تاکنون محقق نشده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.