نرم افزارحسابداری صدگان

نقل و انتقال دارایی‌های بلوکه شده مشکلی ندارد

0 486

حسابداراپ

مدیر کل امور بین‌الملل بانک مرکزی با اعلام دریافت تمام اقساط دارایی‌های بلوکه شده ایران طبق توافق ژنو تاکید کرد که بانک مرکزی پس از اجرایی شدن برجام هیچ محدودیتی در نقل و انتقال پول در حوزه بین‌الملل نخواهد داشت.


حسین یعقوبی گفت: با شروع مذاکرات هسته‌ای یکی از اصلی ترین دستور جلسه مذاکرات مربوط به نحوه نقل و انتقال دارایی‌های ایران از محل فروش نفت و دیگر عرصه‌های صادراتی به داخل کشور بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در این مورد توافق جامعی صورت گرفت تا پس از نهایی شدن مذاکرات هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت خزانه داری آمریکا در طول ماه‌های گذشته تمام اموال مربوط به توافق ژنو به کشور انتقال داده شد و پس از اجرای قطعی توافق نیز بانک مرکزی هیچ محدودیتی برای انتقال دارایی‌هایش نخواهد داشت.

پندار سیستم

یعقوبی هرگونه تصمیم در این رابطه را منوط به بررسی دقیق شرایط اقتصادی کشور دانست و گفت: نگاه بانک مرکزی یک نگاه بلندمدت و هدفمند است و اساس کار ما در پسابرجام دسترسی کامل و بدون مانع به بازارهای جهانی خواهد بود و بانک مرکزی در این زمینه هیچ مشکلی ندارد.

منبع: ايسنا



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.