نرم افزارحسابداری صدگان

مدیر مایکروسافت چقدر حقوق می گیرد؟

0 869

حسابداراپ

«ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت طی سال مالی ۲۰۱۵ میلادی که در تاریخ ۳۰ ژوئن به اتمام رسید، ۱۸ میلیون دلار از این شرکت حقوق و پاداش گرفت.


مایکروسافت با انتشار گزارش سالانه خود اعلام کرد مجموع حقوق، پاداش و مزایای مدیرعامل آنها در سال مالی ۲۰۱۵ بیش از ۱۸ میلیون دلار بوده است.

به عنوان بخشی از بسته پاداش سالانه مدیرعامل مایکروسافت، نادلا به خاطر کسب موفقیت‌های فراوان توانست ۱۲۰ درصد بالاتر از رقم تعیین شده را دریافت کند. بر این اساس میزان پاداش سالانه نادلا ۳/ ۴ میلیون دلار محاسبه شد.

این رقم بر حسب قابلیت‌های اجرایی نادلا برای موفقیت هرچه بیشتر اولویت‌های اصلی مایکروسافت و افزایش توانمندی‌های شرکت برای حضور در بازار جهانی محاسبه شد.

پندار سیستم

در سال مالی ۲۰۱۵ میلادی میزان درآمدهای عملیاتی مایکروسافت به‌ازای هر سهم در تالار بورس کاهش یافت. با این وجود سیاست‌های نادلا به گونه‌ای تعریف شد که فرآیند رشد ثابت این شرکت در سال‌های آتی را به دنبال داشت.

مایکروسافت در بیانیه مالی خود گفت: «آقای نادلا سیاست‌های قوی، چشم‌انداز وسیع و آینده درخشانی را برای مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده است.

اولویت اصلی او خدمات موبایلی و پردازش ابری است. مایکروسافت با ادامه دادن این ساختار پوست‌اندازی می‌کند و در قالب جدید محصولات خود را به کاربران جهانی ارائه می‌دهد.»

منبع:فرادید



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.