نرم افزارحسابداری صدگان

شناسایی ۳۵ مورد از تخلفات مالی در دوران پساتوافق

0 541

حسابداراپ

دستورالعمل پیشگیری از مفاسد دوران پساتحریم در حالی چندی پیش به ۲۳ دستگاه اجرایی ابلاغ شد که این ابتکار قوه قضاییه با هدف پیش‌بینی مفاسدی که ممکن است در فضای پس از برداشته‌شدن تحریم‌ها در کشور رخ دهد، صورت گرفت.


در چنین شرایطی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم با هشدار نسبت به جرایم دوران پساتحریم، گفت: در این دوران افرادی برای پرکردن کیسه‌های خود اقدام خواهند کرد که تاکنون ۳۵ مورد در این زمینه شناسایی شده است و باید با همکاری مردم روزنه‌های سوءاستفاده را مسدود کنیم.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری‌ها، محمدباقر الفت در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با تاکید بر اهمیت پیش‌بینی جرایم در دوران پسا تحریم، بیان کرد: یک مرحله عالی پیشگیری، پیش بینی کردن است که کار خردورزان و عقلاست و اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر متوجه می‌شویم که با وجود برخی وضعیت‌ها در کشور افرادی درصدد سوء‌استفاده از این وضعیت‌ها فعال می‌شوند باید پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از این موضوع را داشته باشیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در دوران پساتحریم افرادی برای پرکردن کیسه های خود اقدام خواهند کرد که تاکنون ۳۵ مورد در این زمینه شناسایی شده است و باید با همکاری مردم روزنه‌های سوء استفاده را مسدود کنیم.

منبع:حمایت



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.