نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از ماه آینده

0 617

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ماه آینده خبر داد.


پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،دکتر سید تقی نوربخش در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی که به مناسبت ۲۵ذی الحجه روز”خانواده و تکریم بازنشستگان” در پارک لاله تهران برگزار شد، اظهار داشت: مستمری بگیران امروز نیروهای مولد دیروز جامعه بودند و خدمتگزاری به این قشر، افتخار مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت به موقع مستمری تمام تلاش خود را انجام می دهد، گفت: این سازمان برای افزایش مستمری سالانه بازنشستگان اهتمام ویژه دارد همانطور که در سال های ۹۲ و۹۳ ، میزان افزایش حقوق مستمری بگیران ۲۵ درصد بود و در سالجاری ۱۵ درصد تعیین شد .
دکتر نوربخش با بیان اینکه به مسائل معیشتی بازنشستگان به خوبی واقف هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با پرداخت مستمری و تأمین درمان برای این قشر تا حدودی از مشکلات آنها بکاهیم.
وی مسکن اجتماعی و مسکن مستمری بگیران را یکی از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این برنامه از سالجاری آغاز شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بخش درمان این سازمان ادامه داد: در سال گذشته ۳بیمارستان ملکی سازمان تأمین اجتماعی افتتاح شد و تا پایان سالجاری ۲بیمارستان دیگر ملکی این سازمان افتتاح می شود.
دکتر نوربخش گفت: برای نوبت دهی  مراکز درمانی ملکی سازمان، برای مستمری بگیران و بازنشستگان، اولویتهایی نیز ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه در سالجاری ماهانه ۳هزار میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی حقوق معادل یارانه ها پرداخت می شود، گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، برای پرداخت مستمری نگرانی وجود ندارد.
دکتر نوربخش با اشاره به عملکرد دولت تدبیر وامید،گفت: در حال حاضر ایران به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده  و  این دولت برای حل مسائل مردم تلاش ویژه ای می کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان افزود:  برنامه ششم توسعه کشور و بودجه ۹۵ کل کشور در حال تدوین است و امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه ای در سال آینده، همسان سازی بازنشستگان و مستمری بگیران انجام شود.
گفتنی است، پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی امروز هفدهم مهرماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.