نرم افزارحسابداری صدگان

آموزش‌قوانین‌به‌مردم‌از‌طریق‌”ایمیل”

0 533

حسابداراپ

بزودی تمام قوانین به روز شده و ازطریق صندوق پست الکترونیکی برای مردم ارسال می‌شود و افراد دارای این صندوق می‌توانند این قوانین را دریافت کنند.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام امین زاده روز شنبه در دیدار با امام جمعه شهرکرد گفت: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار قانون در کشور وجود دارد و باید این قوانین به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: بسیاری از مردم با این ۱۱ هزار قانون در کشور آشنایی ندارند و باید آنها را به مردم آموزش داد.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: بزودی تمام قوانین به‌روز شده و ازطریق صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) برای مردم ارسال می‌شود و افراد دارای این صندوق می‌توانند این قوانین را دریافت کنند

پندار سیستم

وی تاکید کرد که دستگاههای اجرایی موظف به رعایت حقوق مردم هستند و اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع در اداره‌ها و دستگاهها وظیفه مدیران است و دولت در این راستا تلاش بی‌وقفه‌ای را انجام می‌دهد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: دولت یازدهم خود را ملزم و موظف به تحقق حقوق شهروندی می‌داند و همواره تاکید دارد که مردم باید از سوی دستگاههای اجرایی هنگام مراجعه، مورد احترام قرار گیرند.

امین زاده اظهارکرد: مردم را باید با حقوقشان آشنا کرد و دستگاههای اجرایی نیز باید بدون کمترین وقفه پاسخگوی مردم باشند و اگر کم کاری وجود داشته یا تعمدی در کار باشد، مدیر دستگاه پاسخگو خواهد بود.

به گفته وی، در راستای تحقق فرمان هشت ماده امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص حق مردم و وظایف پاسخگویی دستگاههای اجرایی، دولت یازدهم در فضای غیر سیاسی، بخشنامه‌هایی تهیه کرده است که بزودی به دستگاهها ابلاغ می‌شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.