نرم افزارحسابداری صدگان

شهرداری هل چقدر از محل مالیات درآمد دارند؟

0 513

حسابداراپ

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: در ۵ ماه نخست سال ۳۳۱۵ میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به عنوان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شد.


به گزارش خط خبر، علیرضا طاری‌بخش در مورد پرداخت عوارض به حساب شهرداری تهران در سال ۹۳ از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: سال گذشته میزان عوارض واریزی به حساب شهرداری تهران در تمامی منابع بالغ بر ۲ هزار و ۸۱۹ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۱۸۲ تومان بوده است.

پندار سیستم

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور در مورد مبلغ واریزی ۵ ماه نخست سال جاری به شهرداری تهران نیز گفت: در این مدت مبلغ هزار و ۱۷۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۸۰۲ تومان به شهرداری پرداخت شده است.

این مقام مسئول در مورد مبلغ واریزی عوارض به حساب سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: سال ۹۳ مبلغ ۵ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۹۶۷ تومان و نیز در ۵ ماه سال جاری مبلغ ۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۱ تومان به حساب سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

طاری بخش افزود:‌ بنابراین طی سال ۹۳ بالغ بر ۸ هزار و ۷۳۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۱۴۹ تومان و در ۵ ماه نخست سال جاری نیز بالغ بر ۳ هزار و ۳۱۵ میلیارد و ۴۱۱ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۴۳ تومان از محل عوارض به حساب کل شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور واریز شد.

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.