نرم افزارحسابداری صدگان

کسر حق بیمه از بن کارگری مطالبه قانونی کارگران است.

3 704

حسابداراپ

  رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان آذربایجان‌شرقی کسر حق بیمه از بن کارگری را الزامی دانست و گفت: اگر در برابر اجرای کسرحق بیمه از بن ایستادگی شود به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنیم.


پندار سیستم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ناصر چمنی عصر امروز در نشست مشترک نمایندگان و اعضای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار داشت: کسر حق بیمه از بن کارگری قانونی است.

وی در واکنش به اعتراض برخی از اعضای هیئت مدیره تشکل‌های کارفرمایی استان آذربایجان‌شرقی به این موضوع گفت: تکلیف این موضوع را قانون مشخص کرده و اگر در برابر اجرای آن ایستادگی شود به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد.
چمنی خواستار تأمین امنیت شغلی و آزادی بیان نمایندگان کارگران شد و خطاب به معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در واقع اگر نمایندگان کارگران در قبال طرح و پیگیری مسائل کارگران احساس امنیت نکنند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و باید این تفکر حاکم شود که نمایندگان تشکل‌ها بازوی تولید و اشتغال هستند.
چمنی با بیان اینکه مشکلات صنعت با این گفته‌ها رفع  نمی‌شود، اظهار داشت: از سویی خود دولت کارفرمایی بزرگ در کشور است و بارها دیده‌ایم کارفرمایان و کارگران برای پیگیری مشکلات به بحث و گفت‌وگو نشسته‌اند اما عاقبت تصمیم نهایی را دولت می‌گیرد و نقش اصلی را دارد.



محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. rdwv می گوید

    این اقا از چی حرف می زنه اصلا به فکر کارگر هست فقط ماهی ۱۸۰۰۰هزارتومان به خاطر همین قضیه مجبوریم مالیات و بیمه بدیم اونجا نشسته واسه خودش می بره و می دوزه اصلا تمایل نداریم به بیمه اضافه بشه چون هیچ تاثیری رو دستمزد بازنشتگی نداره زیزاکه مملکت ما هیچ ثبات قانونی نداره

  2. rdwv می گوید

    در ضمن این اقای ریس کانون … اگه عرضه ای داره یعنی قدرتی داره یعنی توانایی انجام کاری داره یعنی دلش واسه کارگر می سوزه بره و پیگیر حق مسکن تصویب شده بشه که شش ماهه عقب افتاده …

  3. رضا می گوید

    فقط به فکر جیب تأمین اجتماعی هستن
    این وسط هم کارگر هم کارفرما شدن بازیچه دستشون
    نتیجش فقط ضایع شده حق کارگر و اعمال جریمه برای کارفرماست (درصورتیکه متوجه این قانون نباشن)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.