نرم افزارحسابداری صدگان

پیشنهاد معافیت مالیاتی برای شرکت های خارجی

0 484

حسابداراپ

مقامات ایرانی از کنفرانس تجارت برای پیشنهاد معافیت مالیاتی و سودهای دیگری که برای شرکت های فناوری خارجی به منظور تشویق آنها برای راه اندازی مراکز تحقیق و توسعه در ایران در نظر گرفته شده، استفاده کردند.

سورنا ستاری معاون وزیر علوم و فناوری ایران، گفت: دولت از سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه توسط شرکت های خارجی حمایت می کند و با آنها درست مانند یک شرکت داخلی رفتار خواهد شد.
نعمت زاده نیز گفت: دولت ایران یک اعتبار یک میلیارد دلاری برای شرکت های خصوصی به منظور حمایت از بخش تحقیق و توسعه معین و در بودجه لحاظ کرده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، دولت بیش از نصف هزینه تحقیقات شرکت های خصوصی را از محل بودجه امسال پوشش خواهد داد.

پندار سیستم

نعمت زاده در کنفرانس وین گفت: ذخایر خارجی بانک مرکزی ایران که از محل صادرات نفت و گاز به دست آمده در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار است.
دارایی صندوق توسعه ملی ایران که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و بخشی از عایدی صادرات نفت و گاز را ذخیره می کند، در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار است.
رویترز اضافه کرد: علاوه بر این، برخی از شرکت ها و سازمان های دولتی ایران نیز دارایی خارجی دارند که در حدود پنج تا ۱۰ میلیارد دلار است.
به گزارش ایرنا از رویترز، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه معاونان وزیران نفت و اقتصاد و هیاتی از تجار ایرانی، برای شرکت در همایش دو روزه همکاری های ایران و اتحادیه اروپا اواخر هفته گذشته به وین سفر کردند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.