نرم افزارحسابداری صدگان

پیامک حذف دفترچه‌های بیمه، دروغ است

0 553

حسابداراپ

بیمه شدگان و افراد تحت پوشش این سازمان ؛ آخرین اخبار مربوط به قوانین و مقررات این سازمان را از طریق سایت رسمی این سازمان و رسانه های معتبر کشور جویا شوند.



به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، اخیرا مشاهده شده است برخی با سوءاستفاده از  ابزار و امکانات فضای مجازی؛ و تنها با هدف کسب درآمد اقدام به انتشار اخباری با موضوع قوانین تامین اجتماعی می کنند که باعث ایجاد تشویش در اذهان عمومی و فراهم شدن زمینه سوء استفاده می شود.

پندار سیستم

انتشار پیامکی با موضوع ” حذف دفترچه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی  از شهریور” نمونه ای از این دست اطلاعات است که با هدف کسب درآمد ارسال شده است؛ در حالی که در مراجعه به اصل خبر مشخص می شود، حذف دفترچه های درمانی در مرحله اول تنها برای بیماران خاص و به منظور سهولت دریافت خدمات درمانی این افراد انجام خواهد گرفت.
این سازمان از عموم مردم کشورمان درخواست کرد ؛ منبع اصلی برای دریافت اطلاعات و اخبار مرتبط با تامین اجتماعی از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir ،نشریه آتیه نو و سامانه پیامکی این سازمان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲ و نیز رسانه های معتبر دیداری، شنیداری و مکتوب کشور باشد تا زمینه سوءاستفاده افراد یا شرکت های سودجو فراهم نگردد و در این قبیل موارد ؛ مراتب از سوی این سازمان و از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.