نرم افزارحسابداری صدگان

ورزش بانوان شاغل اجباری شد

1 1,695

حسابداراپ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در کارگروه تخصصی اموربانوان و خانواده، اجرای طرح اختصاص ساعت ورزش، ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی را اجباری اعلام کرد.


به گزارش ایسنا، دکتر حجت‌الله ملاصالحی، عصر روز گذشته در «کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استانداری» که در سالن شهدای البرز تشکیل شد، با اعلام این خبر گفت: اختصاص ساعت ورزش، ویژه بانوان شاغل که بخش قابل توجهی از ساعات کاری خود را در محل کار طی می کنند، امری ضروری است.

وی افزود: در رابطه با ورزش تا زنان جامعه ما به این باور نرسند که ماهیت ورزش تا چه میزان در کارکردها و نقش اجتماعی آنها تأثیرگذار است، تلاش‌های انجام شده در این حوزه به ثمر نمی‌نشیند.

پندار سیستم

ملاصالحی تصریح کرد: ورزش بانوان یک جریان تبلیغی نیست بلکه جریانی زیرساختی است و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: امکانات ورزش بانوان باید فراهم شود و اینکه در ماه چند ساعت و با چه کم و کیفی باید این مهم را اجرایی کرد از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

معاون استاندار البرز یادآورشد: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تا از سهم اعتبارات جاری، ۳۰ درصد آن را به امر ورزش بانوان دستگاه متبوع اختصاص دهند و با تصویب آن در این کارگروه عملاً اجرای این طرح ضروری خواهد بود.

وی در پایان گفت: مصوبه مذکور که در این کارگروه به تصویب رسید جهت اجرایی شدن در شورای اداری استان جزو تکالیف مدیران قرار خواهد گرفت و بر این اساس بخشی از ساعت کاری بانوان به امر ورزش اختصاص پیدا خواهد کرد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مریم می گوید

    پس اونایی که شرکت خصوصی کار میکنند چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ساعت کاریشون تازه بیشتر هم هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.