نرم افزارحسابداری صدگان

قانون مالیات بر ارزش افزوده دائمی می شود.

1 852

حسابداراپ

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی جزئیات طرح قانون مالیات ارزش افزوده را با هدف دائمی شدن آن آغاز کرد.


محمد علی پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره دستور جلسه این کمیسیون گفت:امروز طرح مالیات بر ارزش افزوده  که چندی پیش کلیات آن در صحن علنی مجلس تصویب شده مورد بررسی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه بررسی جزئیات طرح مالیات بر ارزش افزوده با حضور نماینده دستگاه های مختلف آغاز شد افزود:امروز نماینده دیوان محاسبات، بخش خصوصی،وزارت صنعت و مناطق آزاد به کمیسیون اقتصادی آمدند و درباره دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده نظرات خود را ارایه کردند.

پندار سیستم

علی پور خاطرنشان کرد:قانون مالیات بر ارزش افزوده که این روزها در حال پیاده سازی است تنها تا سال ۹۴ اعتبار دارد از اینرو برای آنکه این امر دائمی شود با امضا ۶۰ نماینده مجلس طرح دائمی شدن قانون  مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.نمایندگان مجلس نگران این موضوع هستند که به علت مشغله دولت این قانون در سال ۹۵ اجرایی نشود.

وی تصریح کرد:نمایندگان دولت که در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند خواستار این موضوع بودند طرح مجلس مسکوت بماند و دولت طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده را ارایه کند.اما از آنجا که دولت درگیر برنامه ششم است این احتمال وجود دارد که زمانی برای تنظیم لایحه مذکور نداشته باشد.

علی پور خاطرنشان کرد:طرح مالیات بر ارزش افزوده مجلس همزمان با لایحه دولت در این خصوص در حال پیشروی است.اگر دولت لایحه خود را تکمیل کند قطعا در طرح مجلس از آن استفاده خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اذعان داشت:اعضای کمیسیون اقتصادی و نمایندگان دولت با بررسی جزئیات طرح یاد شده موافقت کردند و ماده اول آن مورد بررسی قرار گرفت.در جلسه بعدی کمیسیون اقتصادی مجلس طرح مالیات بر ارزش افزوده نهایی خواهد شد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. اله دادي می گوید

    با تشكر از اطلاع رساني شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.