نرم افزارحسابداری صدگان

رکوردشکنی جدید بورس تهران

0 497

حسابداراپ

بورس تهران در معاملات امروز(۱۵تیر) خود با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد و توانست وارد کانال ۶۶ هزار واحدی شود. 


به گزارش ایسنا، در معاملات سومین روز هفته، بورس تهران توانست رکورد شکنی جدیدی را تجربه کند و با رشد نسبی قیمت ها وارد محدوده ی ۶۶ هزار واحدی شود.

حاکم شدن جو خوش بینی نسبت به حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای موجب شد تا روند متعادلی در تالار شیشه‌ای حاکم شده و میل به خرید توسط سهامداران افزایش پیدا کند، این در حالی است که به دلیل مشخص نبودن نتیجه مذاکرات وین، همچنان عده‌ای احتیاط کرده و وارد میدان نشده‌اند به همین دلیل اندکی از جو هیجانی بورس کاسته شده است.

پندار سیستم

در معاملات امروز بورس تهران میل به خرید در سهامداران مشاهده شد و طبق روال شرکتهای بانکی و خودرویی مورد توجه اهالی بازار قرار گرفت به طوری که شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، اصفهان، کشتیرانی، ملی مس، مپنا، بانک تجارت و سینا بیشترین تاثیر را در رشد ۲۳۹ واحدی شاخص و رسیدن آن به کانال ۶۶ هزار و ۱۹ واحدی گذاشتند.

امروز همچنین عرضه و تقاضای متعادلی در بازار حاکم بود و شرکتهایی مانند سرمایه گذاری خوارزمی، فرآورده‌های نسوز و بانک پاسارگاد بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند همچنین شرکتهای بانک اقتصاد نوین، نورد آلومینیوم و فولاد خراسان از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.

امروز با افزایش نسبی قیمت‌ها و بهبود تقاضا ارزش و حجم معاملات نیز رشد کرد و در مجموع ۷۰۳ میلیون سهم به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به ۲۸۷ هزار میلیارد تومان رسید.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.