نرم افزارحسابداری صدگان

احکام مطالباتی کارفرمایان بصورت الکترونیکی ابلاغ میشود.

0 1,912

حسابداراپ

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی، نحوه اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی کارفرمایان را تشریح کرد.


پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب اظهار داشت: کارفرمایان برای برخورداری از این طرح، قبل از مراجعه به شعب تامین اجتماعی باید دارای آدرس پست الکترونیکی(ایمیل) بوده و در زمان تکمیل فرم مربوطه به انضمام شماره تلفن همراه خود، آن را ارائه کنند.
وی افزود: زیرساختهای مورد نیاز برای اجرای طرح آماده شده و از این پس کارفرمایان می توانند برگه های اخطاریه، اجرائیه اعلامیه و صورتحساب های خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت کنند.
قریب درخصوص چگونگی استفاده از این طرح توسط کارفرمایان افزود: در نخستین گام، متقاضیان می بایست با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، تعهدنامه و فرمهای مربوطه را تکمیل کنند.
وی ادامه داد: پس از تکمیل فرم های مورد نظر توسط کارفرمایان،از سوی شعب تامین اجتماعی یک رسید به آنها ارائه می شود که نام کاربری و رمز عبور در آن قرار دارد و در اولین ورود به سامانه، کارفرمایان باید  نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کارفرمایانی که برای ارائه لیست حق بیمه به صورت اینترنتی، قبلاً رمز دریافت کرده اند نیازی به دریافت رمز مجدد ندارند و صرفاً می بایستی به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه تا گزینه ابلاغ الکترونیکی برای آنها فعال شود.
وی اضافه کرد: پس از پایان یافتن مراحل ثبت نام، احکام مطالباتی تأمین اجتماعی از قبیل اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب به جای احکام کاغذی، از طریق آدرس پست الکترونیکی اعلام شده، به کارفرما ابلاغ خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.