نرم افزارحسابداری صدگان

لغو کسر ۳۰درصد از حق بیمه بن کارگری

2 798

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کسر ۳۰ درصد از حق بیمه بن کارگری توسط دیوان عدالت اداری لغو خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایسنا در گیلان، علی یزدانی بر اصلاح روند بخشنامه‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی به منظور حمایت از تولید در کشور تأکید کرد و با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس و ترویج فرهنگ مصرف گفت: تمرکز بر فرهنگ سرمایه‌گذاری و تکریم مصرف کالای داخلی یکی از اساسی‌ترین ملزومات داشتن اقتصادی پویا، توانمند، بالنده و پایدار است.

وی بهره‌مندی از تجارب و تخصص تشکل‌های خصوصی فعال در عرصه تولید و صادرات را امری اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: فعالان تشکل‌های مردم نهاد در واقع نخبگان آن حوزه تخصصی محسوب می‌شوند و بهره‌گیری از تخصص و تجارب آنان به عنوان نمایندگان واقعی مردم می‌تواند راهکاری مؤثر و توانمند در حل مشکلات دیرینه بخش صنعت، معدن و تجارت باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بر واگذاری و برون سپاری بسیاری از وظایف بخش دولتی به بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد تأکید کرد و افزود:بر اساس استراتژی‌ها و شیوه‌نامه نظام اصلاح اداری کشور می‌بایست وظایف و اختیارات بخش دولتی را به بخش خصوصی تفویض کنیم.

پندار سیستم

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون مجموعه صنعت، معدن و تجارت ۳۸ درصد از سهم تولید ناخالص داخلی کشور را بر عهده دارد و این در حالی است که در سال گذشته یارانه بخش تولید پرداخت نشد.

یزدانی افزود: در این شرایط با هزینه کرد یارانه خانوارها در بخش تولید می‌توانستیم علاوه بر پرداخت یارانه تولید، صدها هزار شغل جدید نیز در کشور ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره بر ابلاغ لایحه حمایت از تولید از سوی مجلس گفت: اجرایی شدن این قانون می‌تواند مشکلات تامین سرمایه در گردش بنگاه‌ها و نیز معضلات موجود را مرتفع کند.

یزدانی همچنین با اشاره به اعلام بخشنامه‌های جدید از سوی امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: در شرایط رونق اقتصادی اخذ مالیات توسط دولت توجیه پیدا می کند، در غیر اینصورت در شرایط رکود اقتصادی حاکم بر جامعه بستن مالیات می تواند ضربه مهلک‌تری بر پیکره تولید وارد کند.

وی با تأکید بر اعتراض و نگرانی کارفرمایان از کسر ۳۰ درصد از حق بیمه بن کارگری توسط تأمین اجتماعی گفت: با مکاتبات صورت گرفته و پیگری‌های انجام شده این بخشنامه توسط دیوان عدالت اداری لغو خواهد شد.



محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. مهلا می گوید

    ای بابا !!!!!! این چه وضعیه آخه!!!!!! یه روز تصویب میکنن دو روز بعد تکذیب میکنن!!! من مال اردیبهشتو امروز رد کردم حق بیمه شو هم کسر کردم. تکلیف چیه بالاخره؟؟؟؟

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    شخصا پیشنهادم این است که فعلا بدون این مبلغ لیست را ارسال کنیدچون داده را پس نمی دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.