نرم افزارحسابداری صدگان

لغو نصب صندوق در داروخانه‌ها/ اظهار بی اطلاعی حوزه‌های مالیاتی به این مسئله

0 633

حسابداراپ

رئیس انجمن داروسازان با اشاره به لغو نصب صندوق در داروخانه‌ها توسط دیوان عدالت اداری گفت: حوزه‌های مالیاتی در خصوص لغو قانون نصب صندوق در داروخانه‌ها اظهار بی اطلاعی می‌کنند.


رهبر مژدهی آذر رئیس انجمن داروسازان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: نصب صندوق در داروخانه‌ها توسط دیوان عدالت اداری منتفی شده است اما حوزه‌‌های مالیاتی از این مسئله اظهار بی اطلاعی می‌کنند و داروسازان را به دلیل نصب نکردن صندوق در داروخانه‌ها جریمه یا تهدید به جریمه می‌کنند.

پندار سیستم

رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: داروخانه‌های دولتی توسط دانشگاه‌ها و هلال احمر تاسیس می‌شود در  حالی که مرکزی چون هلال احمر، اختیاری در خصوص تاسیس داروخانه ندارد اگر چه این مسئله در کوتاه مدت اثراتی منفی بر جای نمی‌گذارد اما در دراز مدت سبب نارضایتی عمومی خواهد شد.

مژدهی آذر با اشاره به گرفتاری‌های داروسازان بیان کرد: داروخانه‌های دولتی تعداد زیادی از نسخه‌ها و داروهای توزیعی را جمع آوری می‌کند تعداد داروهای این داروخانه‌ها با ۳۰ داروخانه دیگر برابری می‌کند.

وی تصریح کرد: بخش دولتی در زمینه‌ تاسیس داروخانه‌ افزایش می‌یابد و بی پروا در این زمینه عمل می‌کند این بخش در هر مکان مورد علاقه خود پیرامون این مسئله دست به اقدام می‌زند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.