نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد.

0 1,369

حسابداراپ

تمام کارکنان آموزشی که تا تاریخ اول مهر ۹۴ دارای ۳۰ سال سابقه خدمت قابل قبول و بیشتر هستند، می توانند بازنشسته شوند.


به گزارش فارس، شیوه نامه بازنشستگی فرهنگیان از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها به مناطق ابلاغ شده است.

بازنشستگی عادی
تمام کارکنان آموزشی که تا تاریخ اول مهر ۹۴ دارای ۳۰ سال سابقه خدمت قابل قبول و بیشتر هستند، می توانند بازنشسته شوند.

بازنشستگی فرهنگیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر با کمتر از ۳۵ سال سابقه خدمت در صورت ارائه درخواست کتبی آنان میسر خواهد بود؛ این دسته از فرهنگیان در صورت عدم ارائه درخواست کتبی بازنشستگی، می‌توانند تا ۳۵ سال به خدمت ادامه دهند.

استمرار خدمت کارکنان واحدهای آموزشی شامل مدیر، معاون و معلمان مورد نیاز مدارس قبل از سال تحصیلی و یا در حین سال تحصیلی که سنوات خدمت آنها به ۳۰ سال رسیده و استحقاق بازنشستگی را دارند، در صورت نیاز منطقه و یا تکمیل ساعت موظف و یا در صورت وجود نیروی مازاد در منطقه مبدا، انتقال به سایر مناطق دیگر در صورت ارائه درخواست فرهنگی و مجوز اداره کل، بلامانع است.

پندار سیستم

تمام کارکنان ادارات با دارا بودن ۳۰ سال خدمت قابل قبول از تاریخ پایان ۳۰ سال خدمت ابلاغ بازنشستگی صادر می‌شود و در صورت داشتن توانایی در امر تدریس با انتقال به مراکز آموزشی می‌توانند از استمرار خدمت برخوردار شوند.

تمام کارکنان واحدهای آموزشی که از تاریخ ۲ مهرماه ۹۴ لغایت ۲۹  اسفند ۹۴ دارای ۳۰ سال خدمت قابل قبول می‌شوند در صورت عدم نیاز، از تاریخ پایان ۳۰ سال، ابلاغ بازنشستگی صادر می‌شود.

کارکنان مرد با دارا بودن حداقل ۶۰ سال سن و حداقل ۲۵ سال خدمت قابل قبول با درخواست کتبی و کارکنان زن با دارا بودن حداقل ۲۵ سال سابقه خدمت قابل قبول بدون شرط سنی با درخواست کتبی و در صورت عدم نیاز می‌توانند بازنشسته شوند.

بازنشستگی اجباری
کارکنان دارای حداقل ۲۵ سال سابقه خدمت و ۶۵ سال سن برای مشاغل غیر تخصصی، کارکنان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر با سابقه خدمت ۳۵ سال ، کارکنان دارای ۳۰ سال سابقه خدمت و ۶۰ سال سن با مدرک تحصیلی لیسانس و پایین‌تر و کارکنان دارای ۳۵ سال سابقه خدمت و ۶۵ سال سن با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر بازنشسته می‌شوند.

بازنشستگی کارکنان مشمول تأمین اجتماعی
بازنشستگی کارکنان رسمی و پیمانی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی تابع قوانین و مقررات سازمان مذکور است و احراز شرایط بازنشستگی و فرایند برقراری حقوق بازنشستگی برای این قبیل از کارکنان توسط سازمان تأمین اجتماعی صورت می‌پذیرد.

سن کارمند پیمانی در انتهای مدت قرارداد نباید از ۶۵ سال و برای مشاغل تخصصی از ۷۰ سال تجاوز کند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.