نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه تسهیلات به صنایع کوچک طی ۴۵ روز

3 589

حسابداراپ

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اشاره به کاهش زمان ارائه‌ تسهیلات به صنایع کوچک تا ۴۵ روز کاری، از پرداخت حدود ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک صنعت و معدن در سال جاری خبر داد.


غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تفاهم سازمان صنایع کوچک و بانک صنعت و معدن برای کاهش بروکراسی‌های اداری در جهت ارائه‌ وام اظهار کرد: این سازمان و بانک صنعت و معدن قرار است در یک مجموعه به عنوان پنجره واحدی خدمات خود را به صنایع ارائه کنند.

وی با اشاره به چگونگی دریافت وام از سوی صنایع کوچک گفت: بر این اساس شرکت مورد نظر پرونده خود را تکمیل می‌کند و پرونده‌های تکمیل شده طی یک جلسه با حضور مدیر بانک صنعت و معدن، مدیر سازمان صنایع کوچک و مسوول صندوق تایید شده و مراحل آن انجام می‌شود.

پندار سیستم

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: تعهد کردیم از زمانی که واحد تولیدی مدارک‌اش را تکمیل کرده و تحویل دهد در ۴۵ روز، کارهایش انجام‌ شود و وام به او تعلق گیرد.

سلیمانی با بیان این‌که پیش از این ممکن بود سه سال طول بکشد تا یک بنگاه کوچک به تسهیلات برسد، گفت: طبق قولی که مدیر عامل بانک صنعت و معدن داده، قرار است در سال جاری از این محل ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کوچک ارائه شود و قطعا قولی که داده شده براساس حساب و کتاب بوده و ما نیز بر همین اساس کار خود را شروع کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که طی سه ماه گذشته ۲۰۵ طرح از این طریق به سیستم بانکی معرفی شده‌اند، گفت: این طرح‌ها مصوب شده‌اند و برهمین اساس ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های کوچک پرداخت می‌شود.



محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. محمد سهیلی می گوید

    با سلام جناب سلیمانی این وامها کجا هستند که من تولید کننده همچنان بهدنبال آن هستم از سال۹۲ تاکنون .تولیدی من راافتاد وبه بهربرداری رستیدم ولی به وام ۵۰ملیونی نرسیدم .میتوانی از شرکت شهرکهای استان یاسوچ راجب من تحقیق بفرمایید با تشکر .سهیلی

  2. محمد سهیلی می گوید

    باسلام خداکنداین دروغ راست باشد

  3. هومن می گوید

    بس نیست این همه شعارو دروغ؟

    تولید کننده قطعات برنجی درمنطقه صنعتی کمرد حومه تهران بودم .درچهارسال گذشته خودم و همکاران دربخش مبلمان و تزریق پلاستیک و و قالب سازی همه تعطیل و خود بعنوان کارگر در کارگاه های بزرگتر بعد از سالها کارفرما بودن و ایجاد اشتغال برای فوجی از جوانان مشغول بکار شده اند. من این وضعیت واحدهای کوچک صنعتی را ده سال پیش بینی میکردم که متاسفانه خودم را نتوانستم نجات بدهم . چهت گرفتن پنج میلیون وام جهت خرید مواد اولیه هزار جور مانع تراشی میشد و هنوز هم وضعیت بهتر نشده که بدتر شده. فقط شعار و دروغ.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.