نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه اظهارنامه مالياتي الکترونيکي عملکرد ۹۳

1 1,001

حسابداراپ

توضیح سایت: برای درسترسی به سوابق ، فرمها و نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۴(قابل ارسال در سال ۹۵) اینجا کلیک کنید.


موديان محترم مالياتي مي‌توانند از ابتداي خردادماه نسبت به ارائه اظهارنامه مالياتي الکترونيکي خود اقدام کنند.

پندار سیستم


به گزارش رسانه مالياتي ايران، با توجه به توسعه خدمات الکترونيکي سازمان امور مالياتي کشور و به منظور تکريم ارباب رجوع و تسريع امور موديان مالياتي، موديان محترم مي‌توانند از ابتداي خرداد ماه نسبت به ارائه اظهارنامه‌هاي مالياتي به صورت الکترونيکي از طريق سامانه عمليات الکترونيکي موديان سازمان امور مالياتي کشور به نشاني HTTP://TAX.GOV.IR اقدام نمايند.
بر اساس اين گزارش، درج صحيح و کامل اطلاعات موديان در اظهارنامه مالياتي الکترونيکي، کليد برخورداري از تسهيلات مالياتي است و موديان محترم مي توانند ضمن ارائه الکترونيکي اظهارنامه، همزمان ماليات خود را نيز به صورت الکترونيکي پرداخت کنند.
لازم به ذکر است، با توجه به اين که سياست و برنامه عملياتي سازمان امور مالياتي کشور در سال جاري اخذ الکترونيکي اظهارنامه‌ها، بدون نياز به مراجعه حضوري موديان به واحد‌هاي مالياتي است و پيش‌نياز ارائه الکترونيکي اظهارنامه موديان، تکميل مراحل ثبت نام الکترونيکي ازطريق سامانه HTTP://TAX.GOV.IR مي‌باشد، موديان گرامي مي‌بايست هر چه سريعتر و قبل از فرا رسيدن روزهاي پاياني مهلت تسليم اظهارنامه، نسبت به تکميل فرآيند ثبت نام خود از طريق سامانه HTTP://TAX.GOV.IR اقدام نمايند. با عنايت به تراکم ثبت نام در روزهاي پايان مهلت مقرر (تيرماه) ، به کليه موديان محترم مالياتي توصيه مي شود عمليات اجرايي تسليم اظهارنامه الکترونيکي را به روزهاي آخر موکول نفرمايند.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. sdf می گوید

    اگر ارور could not convert variant of type (string) into type (double براتون میاد باید مجدد وارد بشید و زبان کیبورد رو روی انگلیسی بزارید و اعداد رو با زبان انگلیسی وارد کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.