نرم افزارحسابداری صدگان

اتاق تهران و ثبت شرکت‌ها به توافق رسیدند.

0 503

حسابداراپ

در حالی که چند ماهی از انعقاد تفاهم‌نامه اتاق تهران و اداره ثبت شرکت‌ها می‌گذرد، واحدی به عنوان ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران تشکیل شده که آماده خدمات‌رسانی به اعضای اتاق تهران است.


به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، بنا بر آنچه در تفاهم‌نامه میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مقرر شده است، تسهیلاتی برای اعضای اتاق در مورد امور جاری انها با ثبت شرکت‌ها فراهم شده و شرکت‌های دارنده کارت بازرگانی می‌توانند امور مربوطه را از طریق واحد امور ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران پیگیری کنند.

پندار سیستم

در حال حاضر این واحد اتاق تهران خدماتی از قبیل مشاوره و آموزش در تهیه و تنظیم صورتجلسات و تصمیمات شرکت‌ها، ممیزي صورتجلسات، ورود اطلاعات تصمیمات صورتجلسات به سامانه ثبت شرکت‌ها، ارسال مدارک به اداره مذکور و پیگیري صورتجلسات در اداره ثبت شرکت‌ها تا حصول نتیجه نهایی و اعلام به متقاضی را انجام می‌دهد.

اتاق تهران برابر برنامه بلندمدت خود برای گسترش و توسعه خدمات‌رسانی هدفمند به اعضا این خدمات را به صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهد و دارندگان کارت بازرگانی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
(متقاضیان و اعضای محترم که نیازمند کسب اطلاع بیشتر در این زمینه هستند می‌توانند با شماره ۸۸۷۲۵۷۸۰ تماس بگیرند.)



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.