نرم افزارحسابداری صدگان

وزارت ورزش پیگیر حل مشکل مالیاتی کی‌روش

0 491

حسابداراپ

با دستور وزیر برای حل مشکل مالیات کی‌روش، با وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی وارد مذاکره شده ایم.



به گزارش ایسنا، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل مالیاتی کی‌روش و کمک به فدراسیون فوتبال با سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد وارد گفت وگو شدیم و به آنها تضمین دادیم.

هاشمی افرود: تلاش می‌کنیم با پرداخت بخشی از مالیات کی روش، مشکلات موجود را بر طرف کنیم و در این مورد با مقامات ارشد سازمان مالیاتی صحبت کرده ایم و حاضریم تضمین های لازم را برای پرداخت بخشی از مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیریم.

پندار سیستم

معاون وزیر در باره پرداخت به فدراسیون های ورزشی هم گفت: تا پایان سال مالی ۹۳ که سی و یکم فروردین بود، ۹۳ درصد مطالبات فدراسیون های ورزشی را پرداخت کردیم.

هاشمی درمورد حق پخش تلویزیونی و معطل ماندن تفاهم نامه سال گذشته با صداو سیما گفت : فعلا این بحث راکد است. با این حال پیگیر بودیم اما از طرف صداوسیما خبری نیست و امیدوارم تلویزیون به تفاهم نامه سال ۹۳ عمل کند و حقوق ورزش پرداخت شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام جذب یکصد نفر واجد شرایط با مدرک کارشناسی ارشد برای این وزارتخانه در سال ۹۴ افزود: آزمون استخدامی برای واجدین شرایط آبان ماه امسال برگزار می شود و در تلاش هستیم علاوه بر این سهمیه ، برای یکصد نفر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند نیز اقدام کنیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.