نرم افزارحسابداری صدگان

همکاری مطلوب سازمان امور مالیاتی و قوه قضاییه در تشکیل کمیته مشترک

0 567

حسابداراپ

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از برگزاری نشست مشترک بین سازمان امور مالیاتی و قوه قضاییه همکاری‌های این دو نهاد روند مطلوبی را طی می‌کند.


پندار سیستم

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا) به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی درخصوص همکاری این سازمان و قوه ‌‌قضاییه در جهت شفاف سازی گفت: همکاری سازمان امور مالیاتی و قوه‌قضاییه کشور دامنه‌ گسترده‌ای را شامل میشود در خیلی از امور مربوط به مالیات نیاز به نماینده دادگستری و نماینده دادستانی وجود دارد.
وی گفت: در حال حاضر همکاری بین این دو نهاد بسیار مطلوب است و قوه قضاییه هماهنگی لازم را با سازمان امور مالیاتی دارد.
وکیلی ادامه داد: در اصلاحیه قانون مالیات‌ها در خصوص همکاری با قوه قضاییه و مسائل مربوط به آن موارد متعددی مشاهده می‌شود. طی جلسات برگزار شده قوه‌قضاییه هرگونه وظیفه‌ای که طبق قانون موظف به انجام آن است ممکن ساخته و روزانه همکاری‌های متعددی با این نهاد صورت می‌گیرد.
معاون مالیات‌های مستقیم گفت: قبل از برگزاری نشست مشترک قوه قضاییه و سازمان امور مالیاتی هماهنگی و همکاری‌های بسیاری وجود داشت.
وی تصریح کرد: بعد از برگزاری نشست مشترک این همکاری‌ها از انسجام بیشتری برخوردار شدند.
وکیلی در پایان گفت: در این راستا کمیته مشترک، نحوه ارتباطات و نفرات رابط مشخص گردیده و بسیاری از امور مالیاتی بهتر انجام می‌گیرد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.