نرم افزارحسابداری صدگان

مهلت شش ماهه دولت برای تقدیم لایحه جدید قانون مدیریت خدمات کشوری

0 507

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: به دنبال لایحه تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری دولت برای سال ۹۵ ،به دولت مهلت شش ماه داده شد تا لایحه جدید اجرای ازمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه کند.


ایرج عبدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز سه شنبه (۸ اردیبهشت ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص لایحه تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری دولت برای سال ۹۵ ، بحث شد و به دولت به مدت شش ماه مهلت داده شد تا لایحه جدید را برای قانون مدیریت خدمات کشوری ارائه کند.

پندار سیستم

وی افزود: در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس کلیات طرح نحوه استخدام در ادارات دولتی به تصویب رسید و مقرر شد تا در جلسات بعدی در خصوص جزئیات آن بحث و بررسی شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس نهم  تصریح کرد: در خصوص وام های قرض الحسنه ازدواج نیز کاری را بسیج دانشگاه علم و صنعت انجام داده است که به همراه کارشناسان بانک مرکزی این موضوع نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بسیج دانشگاه علم و صنعت، کارشناسان بانک مرکزی و  آقای عسگری آزاد برای موضوع قانون مدیریت خدمات کشوری و مسئولان دفتر پژوهش های دیوان محاسبات کشوری مهمانان جلسه کمیسیون اجتماعی امروز مجلس بودند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.