نرم افزارحسابداری صدگان

مقابله با فرار مالیاتی درآمد را ۴برابر می‌کند.

0 545

حسابداراپ

طیب‌نیا با بیان اینکه مقابله با فرار مالیاتی تا چهار برابر درآمدهای مالیاتی را افزایش می‌دهد، افزود: کسانی هستند که با درآمدهای بالا مالیات پرداخت نمی‌کنند و اشخاصی هستند که درآمدهای مالیاتی دریافتی را به حساب دولت واریز نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه،وی از اجرای طرح جامع مالیاتی به‌عنوان پایلوت در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مطالعات گسترده‌ای برای اجرای این طرح انجام شده تا مالیات‌ها را براساس درآمد واقعی دریافت کنیم که استان پایلوت اجرای این طرح نقاط ضعف آن را مشخص می‌کند.
وی با اشاره به اثرات مثبت دریافت مالیات گفت: دولتی که مالیات دریافت می‌کند نگران فعالیت بخش خصوصی است زیرا دولت می‌خواهد از تولید بخش خصوصی درآمد کسب کند و براین اساس علاقمند به رونق اقتصادی است.

پندار سیستم

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته تحلیل جامعی از وضعیت اقتصادی کشور در بیانات خود ارائه دادند که از منظر معظم‌له نفتی و دولتی بودن مشکلات اقتصادی کشور است.
طیب‌نیا سیاست دولت برای سال ۹۴ را مبتنی بر رونق اقتصادی بیان کرد و افزود: نرخ سود تسهیلات بانکی به‌طور قطع کاهش می‌یابد و بانک‌ها نیز باید اموال و دارایی‌های مازاد خود را بفروشند و از این طریق به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
وی از اصلاح محیط کسب و کار طی سال جاری خبر داد و گفت: دوهزار مورد صدور مجوز غیرمنطقی شناسایی شده که این مجوزها به دو طریق حذف داوطلبانه از سوی دستگاه مسئول یا حذف از طریق این وزارتخانه حذف شده و برای سایر مجوزها نیز پس از بررسی شرایط اصلاح به‌سمت آسان‌سازی می‌رود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.