نرم افزارحسابداری صدگان

طرح جامع مالیاتی بطور کامل اجرایی می شود

0 704

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست کمیسیون گفت: سئوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد که بر این اساس طرح جامع مالیاتی در آینده نزدیک بطور کامل در کشور اجرایی خواهد شد.


رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون طیب نیا وزیر اقتصاد و فطانت رئیس سازمان بورس در کمیسیون حضور یافتند و گزارشی از عملکرد خود به نمایندگان ارائه دادند.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابوذر ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل رابطه با موضوعاتی مانند نحوه اخذ مالیات، مالیات گریزی و اصلاح نظام بانکی سئوالاتی از وزیر اقتصاد مطرح کردند که وزیر در پاسخ اظهار داشتند برای کاهش وابستگی بودجه به نفت باید درآمد مالیاتی کسب شود و در این خصوص طرح جامع مالیاتی در آینده نزدیک اجرایی می شود همچین مقرر شد در زمینه اصلاح نظام بانکی اقداماتی صورت گیرد که با توجه به این اظهارات سئوال مراعا گذاشته شد.

پندار سیستم

این نمانیده مردم در مجلس نهم افزود: سئوالات نادر قاضی پور و  سید هادی حسینی در خصوص نحوه اخذ مالیات بر درآمدهای مرزی بود که این نمایندگان از پاسخ های وزیر در این زمینه قانع شدند.

زارع در خصوس سئوال امیر عباس سلطانی از طیب نیا گفت: نماینده مردم بروجن در خصوص اصلاحات ادارای سازمان امور مالیاتی حوزه انتخابیه و عملکرد بانک ها در خصوص اخذ نرخ سود بالا از وزیر سئوال پرسید که این نماینده از پاسخ های وزیر قانع نشد.

وی گفت: رسایی نماینده مردم تهران در خصوص دلیل توقف نمادهای شرکت های پالایشگاهی و ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان درباره هزینه تولید پول از وزیر اقتصاد سوال پرسیدند که از پاسخ های وزیر قانع شدند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.