نرم افزارحسابداری صدگان

درآمدهاي پاک مالياتي را جايگزين درآمدهاي نفتي ميکنيم.

1 456

حسابداراپ

اگر مي خواهيم وابستگي به درآمدهاي نفتي را کاهش دهيم بايد سعي کنيم درآمدهاي پاک مالياتي را جايگزين درآمدهاي نفتي کنيم.


به گزارش ایرنا وزير امور اقتصادي و دارايي اصلاح نظام مالياتي را مهمترين طرح و پروژه اقتصادي کشور برشمرد و گفت: اصلاح نظام مالياتي کشور در چارچوب طرح جامع مالياتي بسياري از کمبودها و نقاط ضعف نظام درآمدهاي کشور را برطرف مي کند و در اين راستا فقط به افزايش درآمدها توجه نشده است.

پندار سیستم

وي تحقق ۹۶ درصدي درآمدهاي پيش بيني شده در سال جاري عليرغم رشد ۴۳ درصدي رقم درآمدها در بودجه امسال نسبت به سال گذشته را از توفيقات نظام مالياتي کشور برشمرد و گفت: سال گذشته که بودجه کشور طراحي مي شد، گمان نمي کرديم بتوانيم بيش از ۹۵ درصد از برنامه تحقق پيدا کند، هرچند وضعيت کنوني نيز هنوز رضايت بخش نيست.

وزير اقتصاد وصول ماليات براساس اطلاعات درست، شفاف و دقيق را شرط موفقيت نظام مالياتي کشور برشمرد و گفت: اگر وصول ماليات ها براساس اطلاعات درست، دقيق و شفاف نباشد و با فشار از موديان، ماليات دريافت کنيم، در بلندمدت موجب کاهش درآمدهاي مالياتي خواهد شد.

وي ادامه داد: اگر مردم احساس کنند که ماليات به نحو صحيح در جامعه هزينه مي شود در پرداخت ماليات با اعتماد بيشتري همکاري خواهند کرد.




محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. محمدعلی نامداری می گوید

    یهترین کار درآمد زایی دولت اخذ مالیات عادلانه از صاحبان درآمد است و جلوگیری از گریز مالیاتی و نظارت و کنترل کافی بر مالیات ستانی و جلوگیری از احجاف و تبعیض در حق مردم است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.