نرم افزارحسابداری صدگان

اعمال کسر حق بیمه از اضافه کاری کارمندان دولت در حقوق بازنشستگی

3 1,079

حسابداراپ

سازمان تامین اجتماعی موظف است پرداخت اضافه کاری افرادی را که تحت نظر این سازمان هستند را نیز مبنایی برای محاسبه حقوق دوران بازنشستگی آنان نیز قرار دهد.


اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلسدر گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: این کمیسیون امروز یک‌شنبه(۲۴ اسفند‌ماه) به بررسی طرح استفساریه ماده(۵۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

پندار سیستم

نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با موافقت نمایندگان مقرر شد کسر حق بیمه از اضافه کاری کارمندان دولت در حقوق بازنشستگی آنان لحاظ شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی موظف است پرداخت اضافه کاری افرادی را که تحت نظر این سازمان هستند را نیز مبنایی برای محاسبه حقوق دوران بازنشستگی آنان نیز قرار دهد.



محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. احمد می گوید

    با این وجود دستگاهای مشمول این قانون همچنان به بخشنامه قبلی عمل نموده و اضافه کار را مشمول کسورات بیمه ایی نکرده اند ظاهرا استفساریه موصوف به دستگاه ها ابلاغ نگردیده رطلاع رسانی بفرمایید با تشکر

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    لطفا راي ديوان عدالت در اين خصوص را اينجا ببينيد.

  3. سید محمد میرقاسمی می گوید

    با این وجود دستگاهای مشمول این قانون همچنان به بخشنامه قبلی عمل نموده و اضافه کار را مشمول کسورات بیمه ایی نکرده اند ظاهرا استفساریه موصوف به دستگاه ها ابلاغ نگردیده اطلاع رسانی بفرمایید .وهمچنان تضییع حقوق کسانی که در حال بازنشستگی هستندادامه دارد.خواهشمندم دستور اکید به ادارات تابعه بدهیدکه حق نداشتن از ۰۱/۰۹/۹۳دستور منع پرداخت بدهند (چون موقوفالاجرا بوده) و باید این مدت ۸ماه از اول بهمن ۹۳ تامرداد ۹۴ را نیز پرداخت. چون در میانگین دو سال اخر ماکه در حال باز نشستگی(امسال)هستیم شدیدا تاثیر منفی دارد.واقعا نیاز مندیم.متشکرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.