نرم افزارحسابداری صدگان

تعیین حقوق یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی برای کارگران در سال ۹۴

1 649

حسابداراپ

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس٬ از تعیین دستمزد یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی کارگران برای سال آینده در فراکسیون متبوعش خبر داد.


  نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری دستور کار فراکسیون کارگری مجلس٬ گفت: امروز دوشنبه (۸ دی‌ماه) جلسه فراکسیون کارگری مجلس با حضور اعضای این فراکسیون و برخی مسئولان برگزار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه امروز فراکسیون کارگری مجلس میزان حقوق کارگران در سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت٬ افزود: با توافق نمایندگان رقم یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان برای خانوار ۴ نفره در نظر گرفته شد.

پندار سیستم

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه پیشنهادات مختلفی در خصوص رقم حقوق کارگران در سال ۹۴ در جلسه امروز فراکسیون کارگری مجلس مطرح شد٬ افزود: در نهایت اعضا با در نظر گرفتن شرایط کشور با لحاظ رقم یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به عنوان حقوق کارگران در سال آتی موافقت کردند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز فراکسیون کارگری مجلس برخی از اعضای هیات مدیره خانه کارگر و تنی چند از کارشناسان حضور داشتند.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد:‌ تمامی مصوبات فراکسیون کارگری مجلس در خصوص میزان حقوق کارگران در سال ۹۴ به شورای عالی کار ارسال تا در خصوص نهایی شدن آن تصمیم‌گیری شود.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. کارگر می گوید

    خدا کنه امسال کمی به فکر قشر کارگر باشند و منصفانه حقوق رو افزایش بدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.