نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی عملکرد مالیاتی سازمان امور مالیاتی/تاکید بر شناسایی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی

0 656

حسابداراپ

خواسته نمایندگان از مسئولان سازمان امور مالیاتی، شناسایی فرارهای مالیاتی و مدیریت معافیت ها به منظور کاهش فشار به مالیات دهندگان است.


اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون متبوعش گفت: جلسه عصر دیروز با حضور اعضای کمیسیون برنامه، رییس سازمان امور مالیاتی، معاون بودجه سازمان مدیریت، معاونت امور استانها، نمایندگان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها برگزار و به بررسی عملکرد مالیاتی سازمان امور مالیاتی اختصاص یافت.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان امور مالیاتی گزارشی از وضعیت عملکرد مالیاتی سال ۹۳ و بحث پیش بینی های سال آینده ارایه کرد و در مورد آن نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

پندار سیستم

وی ادامه داد:در این جلسه  مختص به موضوعات مهم مالیاتی بود و به همین دلیل ادامه بررسی عملکرد سازمان امور مالیاتی به جلسه آینده موکول شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سهم مالیات در درآمدهای سال ۹۴ تصریح کرد: سهم عمده درآمدهای سال آینده بر عهده حوزه مالیاتی است و به همین دلیل، مسئولان حاضر در جلسه نحوه درآمدها را اظهار و به سوالات نمایندگان در اینباره پاسخ دادند.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: همچنین نمایندگان تاکید داشتند که فشار مالیاتی به اشخاص شناخته شده صرفا وارد نشود و تلاش سازمان مالیاتی اخذ مالیات از اشخاصی که فرار مالیاتی می کنند و بحث مدیریت معافیت های مالیاتی برای کاهش فشار به مالیت دهندگان باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.