نرم افزارحسابداری صدگان

۱۴ کشور برای مبارزه با پولشویی و فساد مالی توافق کردند.

0 612

حسابداراپ

معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور پروژه تحقیقاتی آسوسای با عنوان حسابرسی کشف تقلب و فساد مالی ، ارزیابی مبارزه با پولشویی و فساد مالی با حضور نمایندگان دیوان محاسبات ۱۴ کشور آسیایی در تهران تکمیل و نهایی می شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالله صفایی نسب معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور در آخرین نشست دهمین پروژه تحقیقاتی آسوسای که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است، گفت: در این همایش نمایندگان دیوان محاسبات ۱۴ کشور آسیایی حضور دارند که شرکت کنندگان این همایش در تکمیل و نهایی کردن دهمین پروژه تحقیقاتی آسوسای با عنوان حسابرسی کشف تقلب و فساد مالی ، ارزیابی مبارزه با پولشویی و فساد مالی فعال بوده اند.

معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور افزود:  پروژه تحقیقاتی در مدت سه سال گذشته تکمیل و نهایی شده و تاکنون ۶ جلسه از آن در کشورهای چین ، ویتنام ، تایلند ، روسیه ، مالزی و ترکیه برگزار شده است و دیوان محاسبات ایران میزبان آخرین نشست است.

پندار سیستم

صفایی نسب ادامه داد: این پروژه تحقیقاتی در سه سال گذشته با بررسی و ارزیابی وضعیت پولشویی و فساد مالی در کشورهای آسیایی و اقدامات صورت گرفته از سوی کشورهای آسیایی به بررسی و ارزیابی رسیدگی های موسسات عالی حسابرسی در این زمینه می پردازد.

وی گفت: در این همایش ضمن یافتن نقاط ضعف و قوت این گونه رسیدگی ها ، علاوه بر تبادل دانش و اطلاعات در این زمینه، موضوع حسابرسی های مربوط به پولشویی و فساد مالی توسعه می یابد.

معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور یادآور شد: نتایج کار این پروژه منجر به تدوین رهنمودهایی برای انجام حسابرسی در سال های آتی می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.