نرم افزارحسابداری صدگان

مدت اعتبار دفترچه های درمانی بر اساس ضوابط قانونی تعیین می شود.

0 551

حسابداراپ

مدیر کل نامنویسی وحساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اعتبار دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی به شکل سیستمی وخودکار انجام می شود.


پندار سیستم

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سعید حسینی افزود: تاریخ اعتبار دفترچه های درمانی توسط اپراتور تعیین نمی شود بلکه سیستم بر اساس قوانین، مقررات وضوابط تعبیه شده در آن نسبت به تعیین آن اقدام می کند.
وی با بیان اینکه دفترچه درمانی یکی از مهمترین مزایای هربیمه شده ای در سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: در هنگام دریافت اغلب خدمات سازمان به همراه داشتن آن ضروری است.
وی افزود: دفترچه درمان عادی دارای ۱۵ نسخه ۳ برگی  برگ اول مخصوص پزشک، برگ دوم مختص داروخانه، آزمایشگاه یا رادیولوژی و… وبرگ سوم مخصوص بیمار است که مشخصات کامل فرد بیمه شده شامل نام ونام خانوادگی، شماره بیمه، شماره ۱۸ رقمی سریال ، کد ملی، تاریخ ویزیت، نسبت بیمه شده با بیمه شده اصلی ونوع بیمه در آن قید شده است.
وی افزود: دفترچه درمان بیمه شدگان تبعی بالای ۲ سال برای دریافت خدمات حتماًباید عکسدار باشد .
وی با اشاره به اینکه سازمان برای دفترچه های درمانی بیماران مبتلا به بیماری های مزمن وبیماران خاص تمهیداتی اندیشیده است، اظهار داشت: این بیماران پس از ارائه مدارک لازم به دفاتر اسناد پزشکی  وتأیید آنها می توانند از خدمات ویژه سازمان استفاده کنند.
وی افزود: دفترچه درمانی بیماران خاص۴۵ برگ ومستمری بگیران تأمین اجتماعی ۲۴ برگ است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.