نرم افزارحسابداری صدگان

روند منفی در بورس ادامه دار شد.

0 514

حسابداراپ

بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت ۱۶۱ واحدی مواجه شد.


بورس اوراق بهادار تهران که نگاه خود را به مذاکرات وین دوخته است، در حالت انتظار و نگرانی قرار داشته و منتظر انتشار اخبار جدید در این حوزه است.بنابراین بورس تهران روند نزولی به خود گرفته و با افت قیمت ها مواجه شده است به طوری که در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس ۱۶۱ واحد دیگر از ارزش خود را از دست داد و به کانال ۷۵ هزار و ۲۴۸ واحد رسید.

در بازار امروز (چهارشنبه)شرکتهای فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ خلیج فارس، گروه توسعه ملی، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو و بانک تجارت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای ارتباطات سیار، پارس خودرو و توسعه صنایع بهشهر با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

پندار سیستم

در بازار امروز شرکت تازه وارد سیدکو همچنان بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص داد و در صدر جدول قرار گرفت.سرمایه گذاری شاهد و ایران خودرو دیزل از شرکتهای بودند که از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند.در مقابل شرکت پارس خودرو که با افزایش زیان مواجه شده بود به همراه فولاد امیرکبیر کاشان و داروسازی امین بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز بورس تهران حجم معاملات نیز کاهش پیدا کرد و در مجموع بیش از ۴۴۷ میلیون سهم به ارزش ۱۲۳ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح ۳۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت.

 منبع:ايسنا


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.