نرم افزارحسابداری صدگان

درج حقوق واقعی در لیست بیمه براي استفاده از خدمات سازمان ضروري است.

1 530

حسابداراپ

درج حقوق واقعی بیمه شدگان در لیست بیمه، احقاق حق بیمه شدگان و زمینه استفاده از تمامی مزایای تأمین‌اجتماعی در دوران بازنشستگی است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مرتضی سلامی در جلسه کانون شورای اسلامی کار و خانه کارگر استان البرز که در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: بیمه‌شدگان باید از درج حقوق واقعی خود در لیست بیمه اطمینان حاصل کنند تا بتوانند در دوران بازنشستگی از مزایای کامل استفاده کنند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بازرسان شعب براساس ماده ۴۷ قانون تأمین‌اجتماعی به طور معمول از کارگاه‌ها بازرسی و از کارگران شاغل صورت برداری می کنند، اظهار داشت: در صورت مراجعه بیمه شده با شکایت کارگران نسبت به عدم ارسال لیست حق بیمه ، بازرسان خارج از نوبت، از کارگاه بازرسی و اسامی کارگران شاغل را صورت برداری می‌کنند.

پندار سیستم

سلامی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی وآماده بودن زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات غیر حضوری گفت: گسترش خدمات غیر حضوری در دستور کار اداره کل تأمین‌اجتماعی استان البرز قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تمدید و تعویض دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تمامی شعب با استفاده از شبکه اینترنت به صورت آنلاین در شعب تأمین‌اجتماعی استان انجام می‌شود. همچنین دریافت لیست حق بیمه از کارفرمایان، ابلاغ احکام مطالباتی، اعتراض به سوابق اعلام شده بیمه شدگان و دریافت فیش‌های پرداخت حق بیمه اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد از طریق اینترنت انجام می‌شود.

وی ابراز امیداوری کرد : با بکارگیری شیوه های جدید خدمت رسانی از طریق شبکه آی تی به مرور بتوان خدمات متنوع بیمه ای تأمین‌اجتماعی را به صورت غیرحضوری درمحل سکونت افراد ارائه داد.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. خرید آپارتمان می گوید

    خیلی ممنون از سایت خوب و پر محتواتون…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.