نرم افزارحسابداری صدگان

خدمات آنی صدور و تمدید دفترچه با پرداخت زودتر حق بیمه

0 913

حسابداراپ

ارسال و پرداخت حق بیمه حداقل ۷۲ ساعت  قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت، امکان ارائه خدمات آنی صدور و تمدید دفترچه های درمانی را فراهم می کند.


اغلب مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی ، علیرغم مهلت زمانی زیادی که برای پرداخت حق‌بیمه در نظر گرفته شده است، پرداخت حق‌ بیمه را به آخرین روز مقرر موکول می‌کنند.

پندار سیستم

با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و اجرای طرح شاپرک، به بیمه‌ شدگان و کارفرمایان محترم توصیه می‌شود به منظور دریافت خدمات به‌ هنگام، حداقل ۷۲ ساعت قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت نسبت به واریز حق‌ بیمه اقدام و سپس برای تمدید و صدور دفترچه درمان به دفاتر کارگزاری و شعب ذیربط مراجعه کنند.

امکان پرداخت حق بیمه از طریق بانک‌های رفاه کارگران، تجارت، ملی، ملت، صادرات، کشاورزی و سپه فراهم شده است و از آنجا که شناسه پرداخت در هر ماه با ماه بعد متفاوت است، نمی‌توان از شناسه مندرج بر روی یک برگ پرداخت برای پرداخت حق‌بیمه در ماه‌های بعد استفاده کرد.

همچنین به هنگام پرداخت حق بیمه، ثبت شناسه ۱۷ رقمی مندرج در برگ پرداخت که مختص ذینفع و شامل اطلاعاتی از قبیل کد شعبه مربوطه، سال و ماه مورد نظر است با دقت انجام شود تا دریافت خدمات تسهیل وتسریع یابد.

سازمان تأمین اجتماعی از همکاری شما بیمه شده وکارفرمای گرامی سپاسگزار است.

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.